Intr-o clasa sunt 25 de elevi. la un test s-au obtinut 2 note de 4, trei note de 5 , trei note de 6 , patru note de 7 , cinci note de 8 , sase note de 9 si 2 note de 10. aflati media clasei la acest text.

2
inmultesti fiecare nota de cate ori se repeta (ex. prima 2 ori 4) apoi aduni toate rezultatele de la inmultiri si vei obtine rezultatul 183. rezultatul il imparti la nr de elevi iar media clasei va fi 7.32. Sper ca am fost de folos!
multumesc!
nu ai pentru ce! ma bucur daca te-am putut ajuta!!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T19:42:12+02:00
(4*2+3*5+3*6+4*7+5*8+6*9+2*10)/25=si urmeaza sa calculezi
4 5 4
2014-01-22T19:43:47+02:00
4 * 2 + 3 * 5 + 3 * 6 + 4 * 7 + 5 * 8 + 6 * 9 + 2 * 10 = 176
4 + 3 + 3 + 4 + 5+ 6 +2 = 27

176 : 27 = 6,51