Un catar si un magar transportau saci grei . Plangandu-se de soarta magarului spuse catarul : "Nu mi-ar mai trebui decat 100 kg din povara ta ca sa duc in spate de 2 ori mai mult ca tine ." Catarul raspunde :"Da , dar daca tu mi-ai mai da 100 kg din partea ta , eu as fi de 3 ori mai impovarat decat tine ." Ce cantitate poarta in spate fiecare ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T18:27:02+03:00
X-catarul
y-magarul

y-100=2x
y=2x+100

x+100=3(y-100)
x+100=3(2x+100-100)
x+100=6x
x-6x=-100
-5x=-100
5x=100
x=20
y=40+100=140
5 2 5
2014-05-11T19:01:58+03:00