Vrei compunerea facuta sau sa-ti explic cum se face?
facuta multumesc
ca sa formulezi... gandeste-te la activitatile tale preferate de iarna

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T19:32:47+02:00
Si cum ar trebui sa fie? descriptiva sau cu personaje care poarta un dialog???
2014-01-22T19:35:08+02:00
Pai mai intai poti incepe prin a compune o serie de expresii artistice legate de iarna pe care le combini pentru a face un text deosebit de expresiv.
1 5 1