Daca un triunghi dreptunghic are catetele egale cu 2√3 si 2√6 , atunci mediana dusa la ipotenuza este egala cu.... ? cm

2
editeaza intrebarea si scrie pt fractie de exemplu x/y sau x supra y
Era defapt radical.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T17:57:13+03:00
ΔABC,mas<A=90  ⇒BC²=AB²+AC²= (2√3)²+(2√6)=12+24=36  ⇒BC=6
AM-med  AM=BC/2 =6/2=3
2014-05-11T17:57:27+03:00
PAI PRIN TEOREMA LUI Pitagora in triunghiul ABC iti iesa ipotenuza =6
Mediana intr-un triunghi dreptunghic= jumatate din ipotenuza deci mediana =3