Răspunsuri

2014-05-11T17:49:11+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T17:53:51+03:00
Se duce perpendiculara din M pe BD , MP_|_BD
se duce perpendiculara dinC pe BD, CP_|_BD

(ABC) intersectat (MBD)=DB
MP_|_(MBD);MP inclus (MBD)
CP_|_(ABC),CP inclus (ABC)    din toate 3 rezulta ca mas<[(MBD);(ABC)]=mas<(MP,CP)=mas<MPC


scuze, am luat alte 2 planuri din greseala
Stai linistita , multumesc oricum:)