Răspunsuri

2014-05-11T17:46:03+03:00
Amandoua: 10-3=7 și -10-3=-13 și 3-10=-4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T17:47:22+03:00
Diferenta a doua numere pozitive este un numar pozitiv sau negativ
a) Este un numar pozitiv daca descazutul este mai mare decat scazatorul
Ex: 19>13 , 19-13=6, 6 - numar pozitiv
b)Este un numar negativ, daca descazutul este mai mic decat scazatorul
Ex: 13<19, 13-19=-6. -6 - numar negativ.
iar daca scadem 2 nr unul pozitiv iar celalalt negativ, obtinem rezultat negativ sau pozitiv?justificati folosind exemple