Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T17:35:43+03:00
Tensiunea electrica este marimea fizica egala cu raportul dintre lucru mecanic si sarcina electrica 
U=L/Q . unitate de masura V (volt)
tensiunea electromotoare reprezinta lucru mecanic efectuat de sarcina electrica pt a se deplasa dealungul circuitului electric  
E = tensiunea interna + tensiunea la borne 

2 3 2
2014-05-11T17:43:51+03:00
Tensiunea electrica este marimea fizica egala cu raportul dintre lucru mecanic si sarcina electrica 
U=L/Q . unitate de masura V (volt)
tensiunea electromotoare reprezinta lucru mecanic efectuat de sarcina electrica pt a se deplasa dealungul circuitului electric  
E = tensiunea interna + tensiunea la borne 
1 5 1