Va rog sa ma ajutati o problema(despre unitati de masura pentru timp)

Sportivii unei curse cicliste a luat startul la ora 9 si 30 de minute.Primul ciclist a parcurs distanta in 7 ore si 38 de minute,iar ultimul in 8 ore si 16 minute.
a)La ce ora a sosit castigatorul cursei?
b)Stiind ca regulamentul prevede eliminarea din concurs a ciclistilor sositi dupa ora 17 si 40 de minute, aflati daca ultimul concurent ramane in concurs sau este eliminat.

Va roog mult sa ma ajutati..

2

Răspunsuri

2014-05-11T17:10:08+03:00
A) 9:30 + 7h 38' = 17:08
b) 9:30 + 8h 16' = 17:46  => nu rămâne în concurs
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T17:14:29+03:00
9,30+7,38=17,08 (ora de sosire a primului concurent
9,30+8,16=17,46 a sosit ultimul concurent dec ia fost eliminat