Bună . A de rezolvat următorul : ex.1 . Alcătuiți propoziții în care să folosiți următoarele substantive cu sau fără prepoziții : lac , tei , fiu , perete, bancă .

2
Pe lacul din faţa casei noastre înotau un cârd de lebede albe ca spuma laptelui. Parfumul florilor de tei era minunat. Fiul tău este un băiat inteligent. Culoarea peretelui era de un alb imaculat. Pe banca din parc erau puse două cununi de flori .

Răspunsuri

2014-05-11T16:47:12+03:00
Pe lac se afla lebedele.
Teiul a inflorit repede.
Fiul tau este rau.
Peretele are culoarea rosie.
Pe banca stau porumbeii din parc.

Sper ca te-am ajutat.
Ps: Oricum daca nu iti plac aceste propoziti, fale in acest gen.
Bafta!!!
Am vazut un lac.
Am baut ceai de tei ieri.
Sora mea are un fiu obraznic.
Maria a pus pe perete un tablou.
Am mers la banca cu sora mea.
Stau pe banca cu Anca.

sper ca iti e de ajutor :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T16:49:50+03:00
1.cel mai adanc lac este Lacul Baikal.
2.mi s.a recomandat sa beau ceai de tei cand sunt racita.
3.vecina are un fiu cu un comportament extraordinar
4.sora mea mai mica a desenat pe peretele din dormitor
5. 1.banca=tata a mers la banca pentru a face un imprumut
    2.banca=stateam pe banca si priveam valurile ce se izbeau de stanci.
SPER CA TE.AM AJUTAT CAT DE CAT! :)
2 4 2