Tina,Delia,Anda si Cosmina s-au nascut in acelasi an.Zilele lor de nastere sunt: 25 mai,18 octombrie,18 aprilie,20 aprilie.Tina si Cosmina s-au nascut in aceiasi luna.Delia si Tina s-au nascut in aceiasi zi, dar in luni diferite.
Care dintre ele este cea mai in varsta?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T16:42:10+03:00

  18,20 aprilie s-au nascut Tina si Cosmina
  18 oct. s-a nascut Delia
 18 aprilie s-a nascut Tina deci Tina este cea mai in varsta
 25 s-a nascut Anda
2 5 2
2014-05-11T16:43:09+03:00
Tina - 18 aprilie  e cea mai mare dintre toti