Răspunsuri

2014-01-22T19:26:07+02:00
Scrii despre modurile de expunere si enumeri cateva amrci
precizezi ca actiunea nu e reala si nu se ofera informatii,ca intr-o opera stiintifica
nr mare de figuri de stil si imagini artistice
precizezi ca se foloseste un limbaj descriptiv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T19:26:18+02:00
-textul este alcătuit prin valorificarea muzicalităţii limbajului
- eul liric redă conţinutul într-un limbaj artistic care sugerează impresii şi emoţii prin figuride stil
- modul de expunere predominant este descrierea; alte moduri de expunere : confesiunea lirică, meditaţia, monologul, liric sau dialogul imaginar

- autorul transmite propriile gânduri, idei, păreri în mod indirect printr-un narator
- naratorul relatează fapte şi întâmplări pe care le plasează într-un timp şi spaţiu
- acţiunea se alcătuieşte din faptele şi întâmplările povestite şi urmează un ritm gradat, corespunzător momentelor subiectului
- la acţiune sunt implicate personaje de diferite tipuri
     cam asa nu stiu mai mult:))) SUCCES :)) :P
1 5 1