Răspunsuri

2014-05-11T16:27:49+03:00

Perimetrul = suma tuturor laturilor

Formula

P= 2l(latimea)+2L(lungimea)

Inlocuiesti in formula ceea ce ai dat in problema si afli

1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T16:28:41+03:00
Transformă, mai întâi, dam. în m.
7 dam. = 70 m
P = 2 ( L + l )
L = l + 70
P = 2 ( l + 70 + l )
P = 2 ( 2 l + 70 )
P = 4 l + 140
( P = 460 ) => 460 = 4 l + 140
4 l = 460 - 140
4 l = 320 / :4
l = 80 m
L = l + 70
L = 80 + 70
L = 150 m
Succes :) .