Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T16:13:20+03:00
A + b = 3,09
a = 2b

2b + b = 3,09  =>  3b = 3,09  =>  b = 1,03
a = 2 x 1,03 = 2,06
Scuzee , nu e corect . Am uitat de media aritmetică . Acolo nu era a + b = 3,09 , ci era (a+b)/2 = 3,09 . Și apoi înlocuiești la fel . :D
2014-05-11T16:13:34+03:00
Fie a si b numerele cautate
 b= 2a
 \frac{a+b}{2} = 3.09
a+2a= 3.09
3a=3.09
 de aici aflia a si b mi-e lene sa calculez :*
1 5 1