Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T19:37:48+02:00
                                            Misterul iernii
Era un simplu amurg de iarna.Pe atunci aveam doar 2 ani. Deodata incepe sa ninga..
-Oare ce s-a intamplat?ma intrbai eu care pe atunci nu aveam habar ce este zapada.
Ma uitam uimit la dansul fulgilor de nea,care ma impresionau?
-Poate ca cade zahar dein cer,asa ca ma dus-am sa verific.
-Brr, e mai rece decat de obicei.sa-mi iau haina ce calduroasa! Si am iesit...
Spre nefericirea mea nu era zahar.Toate visurile mi se spulberasera.
-Oare ce sa fie? ma intrebam in sinea mea.
Deodata a cazut pe obrazul  meu un mic fulg de nea.Era rece..
-Oaau,oare ce sa fie?
Si am stat afara ore in sir..Si nu intelegeam de ce cadeau fulgii de nea si de ce erau reci.Cu timpul crescusem si mi-am dat seama de misterul iernii.Ii aducea zana Iarna!
     Sper sa-ti placa!
iti place?
da multumesc frumos
ma bucur ca te-am ajutat
2014-01-22T19:38:26+02:00
Poti descrie iarna, sa folosesti multe expresii specifice; eventual chiar si o intamplare misterioasa. :) Bafta!
1 4 1