La o gradinita sunt 30 de copii . La micul de jun fiecare copil bea 200 ml de lapte.Cati litri de lapte se consuma intr-o zi la micul de jun ?

2
200 ml ori 30 = 6000 ml
6000 ml = 6 l
200ml x 30 =6000 ml =6l

Răspunsuri

2014-05-11T15:52:20+03:00
30 inmultit  cu 200 ml = 6000 ml = 6 l de lapte se bea in fiecare dimineata
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T15:55:08+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
200 X 30 = 6000 ( ml de lapte )
6000 ml = 6 litri de lapte in fiecare dimineata     R=6 litri
 Sper ca ti-am fost de ajutor! Succes si daca il poti pune la cel mai bun!
Ms
Cu placere! Il poti pune la cel mai bun!
MERCI mult de tot!
te-am pus ca cel mai bun cuplacere