Răspunsuri

2014-05-11T15:51:55+03:00
Ghiocelul
Din pamant rasare un adevarat vestitor al primaverii.Este ghiocelul! Pe petalele albe ca zapada ,roua diminetii se scurge si cade pe pamantul amortit. Ghiocelul este ca un rege al tuturor florilor de primavara.Sub comanda sa,frumusetea primaverii renaste!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T15:52:29+03:00
Mergi afara te uiti la flori si le descri cum le vezi tu! culoare,aspect... atunci cand esti in natura ideile iti curg prin minte.
2 4 2