Pentru umplerea cu apa a unui bazin se folosesc doua robinete.Primul robinet are debitul de 2 l pe minut , iar al doilea robinet de 30 dl pe minut. Cati centilitri de apa se vor afla in bazin dupa un sfert de ora ?

2

Răspunsuri

2014-05-11T15:13:22+03:00
30dl=0.3l
0.3lx15min=4.5l
2lx15min=30l
4.5l+30l=34.5l

1dl=0,1 l=>10dl= 1l
deci 45 l+30 l=75l= ?cl
75l=7500cl
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T15:17:32+03:00
1sfert h =15  minute
cati cl de apa se aduna in bazin de la primul robinet dupa 15 minute?
2l=200cl
200 clx15min=3000 cl
cati cl se vor aduna in bazin de la al doiea robinet dupa 15 minute?
30 dl=300 cl
300clx15 minute=4500cl
cati cl de apa se vor aduna in bazin dupa 15 minute?
3000cl+4500cl=7500cl
4 3 4