Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-10T11:36:25+02:00
Hai afara si te joaca 
aerul curat bine o sa-ti faca
iesi cu prietenii la plimbare
si dai mamei tale o floare
 :)))) sper sa-ti fie de folos daca vrei fara rime incearca:
lasa computerul si joacate cu natura
natura e frumoasa descopero si tu
traieste-ti viata nu mai sta intre 4 pereti iesi afara si descopera placerile vietii 

2 5 2
2013-12-10T14:40:56+02:00
Jocul este bucuria copilariei
jocul este viata unui copil
Orice copil are in suflet un joc

1 2 1