Completează textul cu numerale însoțite de articol demonstrativ:
Primise ...... caiete , iar pe ............ pagină găsise textul pe care îl căutase cu ......... colegi ai săi , când li se spusese că paginile ......... cărți din biblioteca nu mai puteau fi citite după ........... de ani .
Vă mulțumesc anticipat !

2

Răspunsuri

2014-05-11T14:42:00+03:00
Acele,acea, acei, acelei, atatia
Da, dar nu ai scris și numeralele .
aaa, da scuze, am uitat. acele 5, acea singură, acei 3, acelei(?), aceasta duzina
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T14:57:09+03:00

cele doua

prima

cei trei

celor doua

cei cinci

sunt scrise in ordine tu trebuie doar sa le pui pe puncte

1 5 1