Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-11T14:46:05+03:00
A+b+c=514
a+b=371
b+c=219

371+c=514
c=514-371
c=143

b+143=219
b=219-143
b=76

a+76=371
a=371-76
a=295

Verificare : 295+76+143=514
2014-05-11T14:48:00+03:00
Notam numerele cu a,b si c
a+b+c=514
a+b=371
b+c=219
tragem linie si scadem
⇒a-c=152
a=152+c
b=371-a
b= 371-152+c
b= 219+c
inlocuim in prima relatie si avem
152+c+219-c+c=514
371+c-c+c=514
c=514-371
c=143
⇒a=152+143 =295
  b=219+143= 362

Sper ca ti-am fost de ajutor! :)