Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T14:40:19+03:00
1) Afla diferenta numerelor 7912 si 3888.
2) La un magazin s-au adus 5400 papusi si s-au vandut 3654. Aflati cate au mai ramas.
3) La o biblioteca sunt 6544 carti, din care romane sunt 3764. Aflati cate carti nu sunt romane
4) Sunt 8001 laptop-uri la un magazin de electrocasnice. Stiind ca 1209 s-au vandut azi, aflati cate au ramas pentru maine.
5) La o fabrica de impachetat, 4213 conserve  vor fi incarcate in autobuze. Stiind ca  1799 au fost deja impachetate, sa se afle cate nu sunt impachetate.
2 5 2
2014-05-11T14:41:27+03:00
Un agricultor a arat 500 de hectare de orz,si 100 de hectare de grau.
Cate hectare sunt in total?

Bunica afacut pentru nepotii ei 20 de fursescuri in forma de iepuras si 10 in forma de catelus.
Cate fursecuri a facut in total?

Maria acitit azi dintr-o carte 1000 de pagini,si ieri 20.
Cate pagini a citit in total?

Am plantat in curte 35 de garofite si 36 de margarete.
Cate flori am plantat

La o florarie s-au adus 45 de narcise ,20 de garoafe si 3 trandafiri.
Cate flori s-au adus la florarie?
Ultima se face adunarea 45+20+3=68
1 5 1