Răspunsuri

2014-05-11T14:24:38+03:00
 Wernher von Braun(acesta a  fost conducatorul


* asta a fost un inginer german care a lucrat pentru NASA :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T14:25:13+03:00
S.U.A a avut mai multi presendinti in perioada Razboiului Rece (1945-1989), printre care Harry Truman, John F. Kennedy, Richard Nixon, Jimmy Carter, Ronald Reagan.
Si U.R.S.S. a avut mai multi conducatori in perioada respectiva.
1 5 1