Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T14:06:42+03:00
Ghioz-dan
romania e tara mea
mircea e roman
a aflat ca mama lui este romana
romanasul iubeste mierea de albine
era o romancuta la fereastra
el vorbeste romaneste
este un nou model romanesc 
2 3 2
2014-05-11T14:08:36+03:00
Eu locuiesc in Romania.
Eu am vazut un Roman.
Eu sunt o Romanca.
Colegul meu este un Romanas.
Colega mea este Romancuta.
El nu intelege Romaneste.
Noi traim pe pamantul Romanesc.
ghi-oz-dan