Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T14:19:56+03:00
2 pe 7+ 1 pe 7= 3 pe 7 a treia etapa!
Nu sunt prea sigura le-am facut demult dar cam asa..!
Ti-am dat Andra69,accepta!
Comentariul a fost şters
dA MERSI EŞTI CEA MAI DRĂGUŢĂ FATĂ DIN LUME ANDRA
Comentariul a fost şters
Cu placere
  • Utilizator Brainly
2014-05-11T14:30:13+03:00
DA CRED CĂ ESTE BINE CUM AI REZOLVAT: 3 ETAPE: 1+2/7=1/1+2/7=9/7.DECI A TREIA ETAPĂ ESTE 9 ŞEPTIMI