Răspunsuri

2014-05-11T14:00:57+03:00


romania este o tara frumoasa cu locuitori prietenosi care sunt mandrii ca sunt cetateni ai acestei tari.

ea este o tara situata in sud-estul europei centrale.

romania esta tara unde m-am nascut si am crescut.

frumusetea reala a romaniei este un motiv real pentra ca cetanii acestei tari sa fie oricând mandrii ca fac parte din ea.

obiceiurile,traditiile si portul populat sunt deosebite.

asadar avem o tara frumoasa de care putem sa ne mândrim.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T14:37:33+03:00
  Există o țară unică și specială, în care munții străjuiesc cele mai rodnice dealuri și adăpostesc cele mai mănoase câmpii. 
Aici brazii se urcă semeți în vârful stâncilor și privesc în zare, sprijiniți cu fruntea de bolta senină. Grâul se leagănă în valuri, mângâiat ușor de vânt, floarea-soarelui se rotește întreaga zi scăldându-și fața în ploaia de raze aurii.
   Există o țară în care țăranii nu se simt gârboviți și copleșiți de munca pe câmp. Ei privesc rodnicia pământului ca pe un dar divin și-l lucrează conform unor ritualuri pe care le știu din străbuni. 
  Există o țară în care, dacă te naști, n-o vei uita niciodată. Oriunde vei pleca, oricât de bine îți va fi, dorul de țară te copleșește.
  E țara mea - România, e locul numit...ACASĂ.  (scz nu am de 2 paginii)