Răspunsuri

2014-01-22T19:04:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

Sandro Botticelli - Venus si Marte.. Melodie : Pink-True Love :D

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T20:42:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Melodie: "Epilog"-Vama veche
Tablou: "nasterea lui Venus"-Sandro Botticelli
Film: "Titanic", "The curious case of Benjamin Button", " Wuthering Heights"
1 5 1