La istorie?
Cele șapte noi minuni ale lumii reprezintă o listă cu șapte monumente arhitecturale alese în urma unei acțiuni organizate de NewSevenWonders Foundation în anul 1999 cu scopul de a se da o replică modernă celor "Șapte minuni ale lumii antice".
1. Marele Zid Chinezesc 2. Oraşul Petra din Iordania 3. Statuia lui Cristos Mântuitorul de pe muntele Corcovado, Rio de Janeiro 4. Machu Picchu, vechiu oraş incas din Munţii Anzi, Peru 5. Marea piramidă ("Castillo") din Chichén Itzá, vechiu oraş maya în peninsula Yucatán, Mexic 6. Colosseum din Roma, Italia 7. Mausoleul Taj Mahal, India
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T13:41:01+03:00
Piramida lui Keops
Gradinile suspendate ale Semiramidei
Templul zeitei Artemis din Efes
Colosul din Rodos
Farul din Alexandria
Mausoleul din Halicarnas
Statuia lui Zeus din Olimpia
4 4 4
2014-05-11T13:43:48+03:00

Marea Piramidă din Giza
Grădinile suspendate ale Semiramidei
Templul zeiței Artemis din Efes
Statuia lui Zeus din Olympia
mausoleul dinHalicarnas
Colosul din Rhodos
Farul din Alexandria
1 5 1