Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T14:09:48+03:00
In atelierul mestesugarului se realizau produse mestesugaresti ca de exemplu incaltaminte, imbracaminte, vase de bucatarie si alte bunuri. In unele ateliere mestesugaresti se faceau reparatii de carute, se potcoveau cai, se prelucrau piei si se practicau si alte mestesuguri.
2 5 2
2014-05-11T19:28:13+03:00
Pai mestesugarii faceam incalteminte, imbracaminte, vase si multe altele tot ce se gasesc in pamant in afara de carti sunt facute de ei.