Răspunsuri

2014-05-11T12:27:54+03:00
Descrierea este un mod de expunere prin care se prezintă trăsăturile caracteristice ale unui colț din natură, ale unui peisaj, fenomen al naturii, portretul unui personaj etc. De asemenea, descrierea este și o operă literară organizată pe baza descrierii literare. Ea poate fi:de tip tablou (descrierea unei furtuni, unui lac, unui anotimp etc.);


Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T12:28:20+03:00
Descrierea artistica este un mod de expunere prin care sunt prezenate trasaturile semnificative ale unui peisaj, in mod subiectiv, prin numeroase procedee artistice.
1 5 1