Ma ajuta cineva sa rezolv problema ?
Trei carti au impreuna 366 de pagini . Prima carte are de 2 ori mai multe pagini decat a doua iar a treia de 3 ori mai multe decat a doua .
Cate pagini are fiecare carte ?
Va rog sa scrieti cu intrebari !

2
Notam:
Notam: a+b+c=366
a=2xb=2b
c=3xb=3b
inlocuim
2b+b+3b=366
6b=366
b=366:6
b=61
inlocuim
a+c=305
a=61x2
a=122
c=61x3
c=183
Verificare
61+122+183=366

Răspunsuri

2014-01-22T18:45:32+02:00
A=2b
c=3b
a+b+c=366
2b+3b+b=366
6b366
b=61
a=61*2
a=122
c=3*61
c=186

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T18:54:04+02:00
366/6=61 pag a doua carte
2*61=122 pag prima carte
3*61=183 a treia carte
Verificare: 183+122+61=366
Multumesc Mult !
la a doua carte faci un singur segment , la prima carte faci 2 segmente si la a treia 3 segmente
imparti 366 la cate segmente sunt adica 6 si iti da rezultatul de mai sus si apoi inmultesti rezultatul cu 2 si cu 3 , pt ca o data ii de 2 ori mai mare si a doua oara de 3 ori mai mare
Multumesc , am inteles !
cu placere :*