Răspunsuri

2014-05-11T12:06:06+03:00
Iar incearca sa rezolva problema!
lui i-ar placea sa mearga la munte

tie iti place inghetata sau ciocolata?
s-au vazut cand treceau unul pe langa altul
poti sa imi explici ortografierea lor ?
adica cum vrei?
cum am facut eu?
adica de ce s-a scris asa ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T12:07:06+03:00
S-a dus iar la munte.
I-ar fi dat tema daca nu erau certati(ar face parte din componenta unui tip compus)
S-au aranjat penrtu a servi cina( au face parte din componenta unui timp compus)
Ar merge la munte sau la mare daca ar vrea

1 5 1