Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T17:58:37+03:00
Milka- Cea mai bună ciocolata cu lapte! Nu ezita să o iei acasă pe simpatica văcuță mov! Acum și în variantă dietetică!
5 4 5
  • Utilizator Brainly
2014-05-11T20:22:53+03:00
De exemplu poţi face reclamă la o cremă niveea.Pentru a face prezentarea unei reclame,trebuie să prezinţi produsul respectiv.Deci poţi face la o cremă precum niveea    
Pai stiu ca trebuie sa il prezint,doar ca nu prea stiu cum. Trebuie sa fac reclama pe hartie....
Trebuie să îi prezinţi caracteristicile.Ce-i atât de greu de priceput
mega oferta
LOLYBABE va ofera la cel mai bun pret Aparatul foto profesional de ultima generație .
Noul aparat foto cu un aspect uluitor in culorile mov, negru, gri, roșu si cu o camera spectaculoasa de 30 megapixeli si protectie impotriva intemperiilor vine la pachet cu o husa la alegere.
Pret 499 RON
sper sa iti fie de folos
Multumesc,dar am facut deja reclama ! :D