oferi cel mai bun raspuns? :D
sunt incepatoare este pt. prima data can am intrat pe site-ul asta si nush cum sa "ofer cela mai bun raspuns"...........!
prin vot si trebuie sa-ti apara...
ms :)
a fâşâi

Răspunsuri

2013-12-10T10:09:43+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2013-12-10T10:12:04+02:00
Vaji= vuiet/a se potrivi, a fi pe masura (acesta e alt sens, depinde de context)
2 5 2