Răspunsuri

2014-05-11T11:13:08+03:00
1.Aceasta casa este inconjurata de o padure deasa.
2.in fata blocului meu se afla un copil rau.
3.La fantana bunicii se afla o fantana cu apa rece.
4.Andrei nu a stiut sa rezolve la tabla un exercitiu usor.
ACESTEA AU FOST CU ADJECTIVE!...iti scriu imediat si cu adverbe!

Vezi ca la 3 nu suna bine..
da...scuze...chiar nu mi am dat seama!:(
3.in spatele casei mele,am o fantana cu apa rece.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T11:13:44+03:00
Parul ei este des (adjectiv)
Ei vin des pe la noi (adverb)

Acel caine este rau (adjectiv)
Ea se comporta rau (adverb)

Apa cand ingheata este foarte rece
Afara ninge usor
Gmalia florilor se deschide usor



3 5 3