Scrie un text de 15-20 de randuri, in care sa prezinti opinia ta in legatura cu afirmatia:"Europa s-a incredintat astazi nu numai de adevarata noastra nationalitate ,dar si chiar de drepturile noastre politice ", prin referire la prezentul romaniei
va rog sa ma ajutati.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T10:34:27+03:00
Pai de ex: de cand am intrat in U.Europeana aceasta de de mancare pensionarilor,somerilor (adica faina,zahar etc.)pentru ca U>E>se gandeste ca sunt si oameni mai saraci in aceasta tara,da rechizite in fiecare an copiilor fara posibilitati,imprumuta tara noastra cu bani cand are nevoie,sunt fonduri U.E. pentru proiecte (de ex.  la scoala. copii care invata bine merg in spania, Italia, franta pe fonduri U.E.).Sper ca te-am ajutat:))
dar cum zic la inceput??in opinia mea afirmatia ... este adevarata???
In opinia mea aceasta afirmatie ne arata ca UE .........
  • Utilizator Brainly
2014-05-11T10:43:22+03:00