Răspunsuri

2014-05-11T10:27:56+03:00
Folosirea exclamarii este ca o exclamare sau o impunere
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T10:30:09+03:00
Linia de dialog ( - ) = este un semn ortografic care indica inceputul vorbirii directe a fiecarei persoanae care ia parte la convorbire. Mai pe-nteles replica unei persoane in dialog.
Semnul exclamarii ( ! ) =sau semnul mirarii marcheaza grafic intonatia frazelor sau propozitiilor exclamative sau imperative
19 4 19