Folositi in propozitii sau in fraze , urmatoarele conjunctii si locutiunii conjunctionale : si,nici,dar ,iar,insa,ci,sau,ori,fie,deci asadar,vasazica, precum si, numai ca , in concluzie , de aceea , prin urmare , ca atare , in conscinta si explicati folosirea virgulei

2

Răspunsuri

2014-05-11T10:25:28+03:00
1.El si mama nu s-au dus nici la magazin dar nici acasa.
2.Iar cind am venit acasa pe masa am gasit o scrisoare.
3.Insa cum l-om intilni,ordine de nu va fi?
4.Ori esti cuminte ori fie te dau acasa.
5.Asadar miine va fi o zi frumoasa.
6.Vasazica voi sunteti nevinovati.
7.Precum el straluceste ca soarele,precum si ea straluceste ca aurul.
8.Numai ca in concluzie ca vom fi cuminti.
9.Sunt bolnava si deaceea nu voi putea veni la scoala.
10.Prin urmare va spun ca miine vom avea o zi de nastere.
11.Ca atare astazi ati fost foarte bravo
Folosirea virgulei este folosita ca o adresare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T10:28:25+03:00
Am fost la ei si am vazut trei iepuri.
nu i-a placut nimic nnici una nici alta
Am mers iar la munte.
Au castigat insa pe nedrept.
Nu s-a dus la ei, ci la Andrei.
A avut de ales intre a sta singur acasa sau de a merge in parc. 
S-au dus acolo ori dincolo.
S-a rastit la el fie pt. al face atent ,fie pt. al speria.
L-a ajutat deci a facut o fapta buna.
S-a suparat , asadar ca a plecat.
Vasazica el a castigat concursul?
A castigat precum si se astepta.
Au mers la munte numai ca au uitat harta.
In concluzie, putem spune ca a trisat.
 A tipat la mine de aceea a fost pedepsit.
 Prin urmare elevul Popescu a fost eliminat.
Astazi v-ati comportat ca atare.
Virgula este folosita, pt. a ajuta despartirea frazelor in propozitii.