Răspunsuri

2014-05-11T10:12:32+03:00
Incepand de miercuri
Deci ea va sta:
mierc, joi, vineri, samb, dum, luni, marti, - o sapt deja  +
mirc, joi - cele doua zile.

Deci va sta 9 zile. Asta puteai sa faci si altfel : zice ca va sta o sapt si 2 zile, adica 

7 (cate zile sunt intr-o sapt)+2= 9 zile

Dupa cum vezi, ea se va intoarce joi
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T10:13:52+03:00
1 Satamana=7 zile
7zile+2 zile=9 zile va sta la bunici
Ca sa afli in ce zi se intoarce ,númeri 9 zile incepand cu miercuri :(miercuri,joi,vineri,sambata,duminica,luni,marti,miercuri,joi)>joi se intoarce
2 5 2