Salut!
Am si eu nevoie de ajutor la o problema care suna cam asa:
Diferenta a doua numere naturale este 258 , iar catul si restul impartirii lor sunt 7 respectiv 12
Aflati cele doua numere .
As fi recunoscator daca m-ati ajuta :D

2

Răspunsuri

2014-05-11T10:11:14+03:00
A+b=258
b=7a+12
a+7a+12=258 / -12
8a=246
a=246/8
a=30,75
b=30,75x7+12
b=227,25
nope, ai gresit
diferenta a doua numere. Tu ai facut cu suma
trebuia a-b=258. De acolo s-a dus tot
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T10:16:49+03:00
A-b=258
a:b=7,12
a=7b+12

7b+12-b=258
6b=258-12
6b=246
b=246:6
b=41

a=7*41+12
a=257+12
a=299