Răspunsuri

2014-05-11T09:55:54+03:00
Titlul este cheie de desfasurare a intreg continutului oricarui text literar.Titlul ...............din penct de vedere morfologic este alcatuit din..................ce duce cititorul cu gandul la......................
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T10:22:02+03:00
Multe din poeziile lui Nichita Stănescu poartă titlul Cântec, subliniind lirismul pur spre care tinde creaţia sa. Descoperirea existenţei ca fiinţă se face prin iubire. Aceasta generează o stare de beatitudine, de vrajă, de fericire în care totul se contopeşte într-o îmbrăţişare „mereu dureroasă, minunată mereu". Muzica ei este muzica sferelor.
1 5 1