Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T23:29:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
120m+200m=320m
sper ca te-am ajutat
2014-05-10T23:39:34+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1 dam=10 m
1 hm= 100 m
12 dam+2 hm=120m + 200 m= 320 m
1 4 1