Sinonime pentru urmatoarele cuvinte:
pargui, induplecat, boarea, piroteala, revarsat, sfiala, cutezat, seu, opinti, cletena, ravasel, zgripsor, palos, oca, a podidi, a tagadui, sfleclira

2
Pargui=a se coace
Induplecat=convins
Boarea=adierea
Piroteala-atipire
Revarsat=Bogat
Sfiala=rusine
Cutezat=Indraznit
Seu=avere
Opinti=a forta
Clatina=a balansa
Ravasel=Biletel
Zgripsor=acvila
Palos=spata
Oca=litru
A podidi=a cuprinde
a tagadui=a nega
Sfeclira=patira

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T23:10:19+03:00
Pargui-a se coace(copt)
Induplecat-convins
Boarea-adierea
Piroteala-atipire
Revarsat-Bogat
Sfiala-rusine
Cutezat-Indraznit
Seu-avere
Opinti-a forta
Clatina-a balansa
Ravasel-Biletel
Zgripsor-acvila
Palos-spata
Oca-litru
A podidi-a cuprinde
a tagadui-a nega
Sfeclira-patira

Sper ca te-am ajutat.
3 5 3
2014-05-10T23:10:50+03:00
A pargui=a se coace
induplecat=convins
boarea=adierea
piroteala=atipire
revarsat=a se imprastia, a inunda
sfiala=timiditate
cutezat=indraznit
seu=grasime
opinti=a se forta
cletena= a se balansa
ravasel=biletel
zgripsor=acvila, hoasca
palos=spada
oca=kilogram
a podidi=a napadi,a umple
a tagadui=a nega, a respinge
sfeclira=o patira
1 5 1