Răspunsuri

2014-05-10T22:50:47+03:00
Dacă vrei să foloseşti acele propoziţii, dar nu la început, atunci: 
Copiii alergau împrejurul căsuţei cântând "Baba Oarba".
Au câştigat concursul graţie lui, altfel nu se ştie pe ce loc s-ar fi clasat.
Au ieşit pe locul I potrivit doamnei de limba română.
sunt prepozitii nu vreu sa fi prepozitii
E gresit
am vazut si daia am spus ca nu vreu prepozitii
Ah, scuze, nu am înţeles ce vrei să spui.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T22:58:22+03:00
Eu merg Imprejur.(adverb de loc)
El danseaza cu gratie (substantiv)
El alearga Potrivit (Adverb de Mod)
3 3 3