Răspunsuri

2014-05-10T22:22:19+03:00
Pai diateza pasiva se formeaza astfel : Complementul de agent + was/were + verbul la trecut + subiectul 
Complementul de agent inlocuieste subiectul , dar nu confunda complementul de agent cu subiectul deoarece subiectul face actiunea 
ex: Diateza activa : James feed the dog everyday ! 
      Diateza pasiva : The dog is fed by James everyday 
Subiectul= James 
Complementul de agent = The dog
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T22:25:56+03:00
Diateza activa arata ca subiectul gramatical face actiunea si o suporta
diateza pasiva arata ca subiectul gramatical face actiunea si subiectul logic o suporta (de cele mai multe ori un complement de agent)

ex:cartea a fost cumparata de mine cartea este subiectul logic si 'eu' subiectul gramatical
1 5 1