Exprimati printr-un adjectiv intelesul urmatoarelor propozitii:
"luat de suflet, tras de par, al dracului, pestrit la mate, numai piele si os, cu scaun la cap, toba de carte, ca vai de el, batator la ochi."

2
Esti a6??
Am avut si eu acelasi exercitiu :))

Răspunsuri

2014-05-10T21:16:10+03:00
Luat de suflet=adoptat
Tras de par=exagerat
Pestrit la mate=dusmanos
Numai piele si os=slab
Cu scaun la cap=intelept
Toba de carte =destept
Ca via de el=amarat
Batator la ochi=evident

Luat de suflet=agreat
Tras de par=exagerat
Pestrit la mate=uracios
Numai piele si os=slab
Cu scaun la cap=intelept
Toba de carte =destept
Ca via de el=amarat
Batator la ochi=evident
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T21:26:53+03:00
Luat de suflet=adoptat
Tras de par=exagerat
Pestrit la mate=dusmanos
Numai piele si os=slab
Cu scaun la cap=intelept
Toba de carte =destept
Ca via de el=amarat
Batator la ochi=evident
4 4 4