Aratati ce fel de propozitii secundare introduce conjunctia subordonatoare de in frazele de mai jos: 1.De stiam asta, nu veneam la tine. 2. De mi-ai fi dat orice, nu plecam acasa. 3.De nu intelegi spusele mele, cum zici, de ce te prefaci a pricepe? 4.George intreaba de vom pleca la munte. 5.Mihaela e curioasa de vom reusi. 6.Nu se stie de vor sosi azi. 7.Chestiunea este de vom avea sursele de informare necesare. 8.Intrebarea de vom avea succes ne-o pusesem. 9.Asa era de obosit, de-a adormit imediat. 10. Au venit de au cerut lectiile.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T21:17:30+03:00
1)de stiam asta -CS circumstantiala conditionala
2)de mi-ai fi dat orice- CC circumstantiala concesiva
3)de nu intelegi spusele mele-CZ de cauza
4)de vom pleca -CD-directa
5)de vom reusi -CI-indirecta
6)de vor sosi- CD-directa
7)de vom avea-PR 
8)de vom avea-AT
9)de-a adormit-CC concesiva
10)de au cerut -CS de scop
120 3 120
2014-05-10T21:36:39+03:00