Vasile ,Marta si Ghita au impreuna 54 de baloane.Dupa ce Vasile sparge 3 baloane,Marta 5 baloane si Ghita 7 baloane ,ei au observat ca au aum acelasi numar de baloane fiecare. Cate baloane au avut la inceput fiecare copil? (E problema grafica si as dori un desen sa o pot intelege bine....va rog!!!!!)

2

Răspunsuri

2014-05-10T19:35:04+03:00
V+m+g=54
v-3=m-5=g-7

v-3=m-5
v=m-5+3
v=m-2

m-5=g-7
g=m-5+7
g=m+2

m-2+m+m+2=54
3m=54
m=18

v=18-2=16
g=18+2=20

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T19:42:20+03:00
54-(5+3+7)=39
39/3=13 (au  fiecare)
vasile13+3(sparte)=16 au avut)
marta 13+5 (sparte)=18 
ghita 13+7 (sparte)=20 
1 5 1