Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T19:28:50+03:00
Intersectia cu OX ⇒
f(x)=0
-4/3x+4=0
-4/3x=-4
x=3 
A(3,0)
intersectia cu OY x=0⇒f(o)=4
B(0,4)
lungimea drepte AB=√(x2-x1)²+(y2-y1)²=√9+16=√25=5 cm

1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-05-10T21:40:10+03:00
Intersectia cu OX ⇒
f(x)=0
-4/3x+4=0
-4/3x=-4
x=3 
A(3,0)
intersectia cu OY x=0⇒f(o)=4
B(0,4)
lungimea drepte AB=√(x2-x1)²+(y2-y1)²=√9+16=√25=5 cm
sper ca te-am ajuta