Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T18:14:29+02:00
Eram la scoala .Doamna invatatoare ma intrebat . -Tu cum iti petrece timpul liber ? -Eu ,doamna invatatoare ? -Da tu ! -Eu imi petrec timpul liber ,acum cand este iarna ,ma duc sa patinez ,ma dau cu saniuta si ma joc cu copii .-Ce frumos iti petreci tu timpul libe <spune doamna invatatoare ...Sper ca te-am ajutat

Super Iulia Multumesc :*
Imi pare bine ca te-am ajutat !!
-buna andrei -buna alin vroiam sa stiu , tu, ce faci in timpul liber ? - de ce ma intrebi andrei? -pai, vroiam doar o idee.-bine in timpul liber merg in inima padurii ,si ma duc langa raul meu preferat sa aud susurul apei.-daca vrei poti sa vii si tu cu mine -bine sa mergem inpreuna
2014-01-22T18:17:28+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
   - Ioana , tu, deobicei, ce faci in timpul liber?
   - Pasiunea mea cea mai mare este lectura. Asa ca atunci cand am timp liber citesc . Asta ma ajuta si la dezvoltarea vocabularului.
   - Mie imi place foarte mult sa pictez. Tot ce vad in natura ma inspira.
   - Ai vrea sa se intalnim si sa ne petrecem timpul liber impreuna? Sa invatam una de la alta!
   - Ce idee grozava ! Ar fi minunat! Am avea multe de invatat.