In curtea scolii sunt 185 de elevi. Elevii in clasa 1 sunt cu 35 mai multi decat cei din clasa a doua ,cei din clasa a treia cu 15 mai multi decat cei din clasa 1 ,iar cei din clasa a patra ,cat cei din clasa a doua. Aflati cati elevi din fiecare clasa erau in curte. CU DESEN VA rogggg!!!!

2

Răspunsuri

2014-05-10T19:03:37+03:00
A+b+c+d=185
b=35-a
c=a+15
a=35-a
a-35+a+a+15+a-35=185/+35
4a-35+15=220/-15
4a-35=205/+35
4a=240
a=240/4
a=60
b=60-35
b=25     d=25
c=60+15
c=75 
Scz ca nu am facut desen d-ar nu-mi mai aimntesc

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-10T19:05:08+03:00
A=35+b
c= 15+a=15+35+b
d=b
a+b+c+d=185
35+b+b+50+b+b=185
85+4b=185
4b=185-85
4b=100
b=100/4
b=25
a=35+25=60
c=15+60=75
d=25
2 5 2